Tento nový francúzsky automobil od firmy Citroën, pre jeho veľkú variabilitu, ocenia ako rodiny s deťmi, tak viacčlenné skupiny priateľov pre cestovanie, na dovolenky, tak drobný aj stredný podnikatelia a veľmi výhodný je tento model aj pre činnosť taxikárov. Možnosti jeho úprav sú veľmi zaujímavé, auto možno prispôsobiť rôznym prevádzkovým podmienkam a tiež výbava a jeho konštrukčné a prevádzkové vlastnosti sú veľmi zaujímavé.
· Na prvý pohľad nás upúta predná maska s elegantným širokým nárazníkom, so zabudovanými čiernymi sacími otvormi.
· Denné svetlá s vertikálnymi LED diódami umiestnená v predĺžení oblúku blatníku sú perfektne začlenené do nárazníka nad hmlové svetlá.
· Zaujímavosťou tohto vozidla je aj tá skutočnosť, že sa dá zaobstarať v troch takmer konfekčných dĺžkach a to XL v dĺžke 530 cm, M v dĺžke 495 cm a XS v dĺžke 460 cm.
· Nemenej dôležitý je fakt, že tento model dodávky je maximálne 190 cm vysoký a preto sa s ním môže vchádzať bez obmedzenia do podzemných garáží a obchodných centier.
· Umožňuje naraz prepraviť až 9 osôb.
· Ak potrebujete prevážať naopak väčší náklad, sedačky možno sklopiť alebo jednoducho úplne odstrániť.
· Luxusné prevedenie SpaceTourer Business Lounge je už skutočnou mobilnou kanceláriou, za tmavými sklami a v kožených sedačkách je možné pohodlne viesť aj dôležité rokovania.
· Medzi užitočné funkcie patrí otváranie bočných posuvných dverí, vsunutím nohy pod okraj zadného nárazníka.
· Vo vozidle je niekoľko nových technológii, ako napríklad head-up displej, kamera čítajúca dopravné značky, tempomat, ktorý prispôsobí rýchlosť vozidlu idúcemu pred Vami, alebo automatické brzdenie v kolíznych situáciách.
· Jazdu Vám spríjemní sedempalcový displej s 3D navigáciou, ktorú možno ovládať ľahkým dotykom, alebo po novu aj hlasom.
· Skvelou voľbou je aj zadná kamera s možnosťou zoomovania v uhle 180 stupňov.
· Ďalším výborným pomocníkom vo vozidle je varovanie pred opustením jazdného pruhu a súčasne sledovanie mŕtveho bodu.
· Záverom snáď trochu aj o pohonu a riadenia. Vozidlo je vybavené naftovým motorom a manuálnou šesťstupňovou prevodovkou, s veľmi nízkou spotrebou okolo 6,3 litrov.
· Nezanedbateľnou úsporou prevádzkových nákladov sa ukazuje aj servisný interval 40 000 km, alebo 2 roky, čo oproti ostatným vozidlám je dvojnásobok.