keyboard_arrow_right
keyboard_arrow_right
Správanie zamestnancov v obchodoch
Služby

Správanie zamestnancov v obchodoch

Raz som sa vybral do obchodu že si ideme nakúpiť nie čo na jedenie . Nemohli sme nájsť lečo a tak sa pýtam predavačky že kde by som ho našiel.
Bohužiaľ odpoveď ma dosť prekvapila . Odpovedala  že ona nie je povinná nám hľadať tovar ktorý je viditeľný a nájditelný. Avšak jak sme hľadali , tak sme hladil lečo sme nenašli. Opäť som kontaktoval tu istú predavačku že sme ho nenašli a začala sa tam rozkrikovať , a nadávať nám či sme slepý keď nevieme nájsť lečo. Samozrejme že sme i nenechali skákať po hlave , slušne povedaná a tak sme sa hádali aj my.

Niekedy sa toto spravenia prejavuje tým že ľudia teda zamestnanci nemajú náladu , alebo majú toho dosť a už sa im nechce pracovať. Ale vyvršovať sa na niekoho iného nemala žiadne právo.

košík

Nemalo to byť tak že náš zákazník , náš pán ? V tom to prípade to asi neplatilo a to čo si dovolila si nedovolí nikto. Takýto pracovníčky alebo pracovníci by mali byť ochotný a poradiť zo všetkým čo zákazník potrebuje , samozrejme nikto ich nežiada aby to robili s úsmevom , pretože sa to niekedy nedá. Aj keď je to len mal vec , vždy keď sa ich spýtame tak by mali poradiť , ale v tom to prípade to bolo naopak.

Neviem či sa stým ľudia stretávajú alebo či nie , no ja som toto zažil po prvý krát a čakal som čo bude ďalej. Na tričku mala napísané svoje meno tak som si ho zapamätal a na informáciách som nahlásil problém ktorý sa stal a zavolal som si vedúci ktorá ju ma na starosti. Samozrejme dočkal som sa nijakého toho ospravedlnenia ale tak ako sa na pozerala sa nepozeral na mňa nikto. Často krát rozmýšľam prečo chodím práve sem nakupovať a nie niekde iné , Možno tu majú lacnejší tovar , akcie a podobne ale správanie oproti iným obchodom je iné ako tomto reťazci kde som stretol túto arogantnú zamestnankyňu.

prodavačka

Neviem či ju potrestali alebo či mala nejaké problémy ale stretávať alebo žiadať takýchto ľudí o pomoc alebo radu, tak to si už radšej poradím sám alebo sa spýtam nejakého zákazníka či ten daný tovar nevidel . Rada pre vás – ak ste sa s týmto stretli alebo sa stretávate , môžete sa stážovať ale niekedy nepomôže ani to a radšej to urobte ako ja.